2012. december 13., csütörtök

VÁRAKOZÁS 13.

DEC .13.csütörtök
LUCA nap

Senki ne felejtse elültetni a kis búzáját a mai napon,
hogy időben kikeljen és virítson a szép zöld búzafű :)

És jöjjön a mai az alkotások sorában,egy igazán egyszerű,
3 különböző  fehér tálkában, más más termést halmoztam fel ,
a közepükben eltérő formájú fehér gyertyával ...
(akár adventi "koszorúnak" is jó lenne a negyedikkel)
 mogyoró ,apró gubics, nyírfarügy ,a körítés :)
...


...
ezekhez harmonizáló kis fehér tálkába ültettem a búzát,
a gyertyának mát eleve kihagyva a helyet,
egy papírhengert tettem középre ,hogy ott stabilan ,
a búzatengerben álljon majd a gyertya .


MIVEL...a mai nap a luca széke hagyományának is helyt ad,
a székre állva a boszorkányokat pillanthatjuk meg ,
én az idén a másik oldalra állok.....:D nem esik nehezemre :)
ÉS EGY NYÍRFASEPRŰT CSINÁLOK
had lessenek meg a luca székéről a fiúk este...


...ezzel aztán lehet száguldozni ,bár nem tökéletes
de a saját 2 kezemmel csináltam ,a célnak megfelel...
..egy kisebb kézi seprű kíséretében :)))

JÓ ALKOTÁST!
JÓ KÉSZÜLŐDÉST!




7365


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése