2012. december 4., kedd

VÁRAKOZÁS 04.

DEC. 04. kedd

Itt az idő felkészülni a MIKULÁSRA ....:))
főleg ha magunk készítjük az ajándékot ,vagy annak tartóját.

Ma egy konzervdobozból készült mikuláscsomagot fogok
készíteni : filcből ,gyapjúból,kagylógombból,
egy szúrágta gyapjúpulcsiból ,konzervdoboz alapra .


először az arcot készítettem el a filc alapra feltűztem a gyapjúfonalat,
azután egy ovális filcdarabot kicsit beráncoltam ez lesz az orra,
a gombszemek helye a szemöldökök alatt szépen kirajzolódik ,
következhet a varrással rögzítés...


....szépen felöltögettem minden alkatrészt az arcra...


..egy jó kis szőrmók mikulást kaptam :)
azután elkészítettem az alapját a pofinak...


...levágtam egy  összement gyapjúpulcsi úját ,
a szélesebb felét a konzervdoboz köré igazítottam ,
úgy ,hogy pont körbeérje a dobozt ,
a felső, sapirészen pedig a felesleget levágtam...


...a széleket eldolgoztam mert nyitott lesz hátul,
az alsó részt hátul összevarrtam a konzervdoboz magasságáig
és kőrbe a dobozhoz  ragasztottam ...


az arcot felvarrtam ,a sapi tetejére egy behúzót csináltam ,
a levágott varrásszélből ,egy bojttal a végén ,
a sapi hátul teljes hosszában nyitva marad ,
ott lehet ki-be tenni a meglepiket a mikuláscsomagba :))


...és ,hogy ne maradjatok nyírfaágak nélkül ma sem :)))
egy virgácsot csináltam mikulásra az ajándékok mellé...



JÓ ALKOTÁST !
JÓ KÉSZÜLŐDÉST !




7110

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése