2012. december 1., szombat

VÁRAKOZÁS 01.

DEC.01.szombat

Ma van  advent első napja ,ez az első bejegyzés
innentől karácsonyig minden nap jelentkezem
egy-egy dísz elkészítési folyamatával.

Az idei díszek filcből ,gyapjúból,gyöngyökből,kagylógombokból,
termésekből ,fából ,csupa természetes anyagból fognak készülni ,
egy színtelen mégis színes kavalkádban ,a jelszó :
HÓFEHÉRTŐL A SÖTÉTBARNÁIG

Ma még elkészülhet gyorsan egy koszorú 
a holnapi gyertyagyújtásra ,így az utolsó pillanatban... :)
Arra gondoltam először hogy beszerzek egy szalmakoszorút,
de mivel pont 29.én volt az ELMŰ a szokásos éves fa" karbantartási "
akcióján,és a szemben lévő szomszéd nyírfáját jól visszavágták,
ezzel alapanyagot szolgáltatva a fehér adventi készülődéshez,
hát nem vettem szalmakoszorút !
Ezzel is támogatva azt az alapelvemet , hogy
" dolgozzunk abból ami kéznél van ! "

NOS
-először is levágtam a nyírfa seprűs ágvégeit,
kőrt formáltam egy ágból ,és a többit addig tekergettem rajta kőrbe ,
 amíg a megfelelő vastagságot el nem érte a koszorú...



-aztán ragasztó pisztollyal  faszeleteket ragasztottam rá ,
amik a mécseseket fogják tartani ...



-ráragasztottam a mécseseket is ,nehogy baleset történjen...



-és egyszerűen körbetekertem egy fehér áttört szalaggal ...



-az első tervem szerint fokhagyma "virággal "díszítettem volna,
de a sok apró nyírfabimbó annyira megbabonázott,
hogy inkább nem teszek semmi egyebet rá  :)
lehet hogy még a szalagot sem hagyom rajta.......



JÓ ALKOTÁST ,
JÓ KÉSZÜLŐDÉST !
holnap egy újabb ötlettel jelentkezem :)




7021

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése