2012. december 13., csütörtök

VÁRAKOZÁS 11.

DEC.11. kedd

A mai napra  egyszerűen elkészíthető ,
fa asztaldíszeket terveztem de ...
ember tervez ,párja meg elviszi a fűrészt :))
holnap is lesz nap,és még másik 11. ...áttervezem...
mint már annyiszor :D

Maradt még téma ,és még ott a nyírfa is :DDD
De ma nem sokkolok mindenkit a nyírfa témával ,
 hanem a befejezetlen barikát befejezettnek tekintem,
és bemutatom hogyan lett belőle barikás tároló :)


...egy szövetdarabot varrtam a filc alap alá,
és azzal együtt varrtam a tárolóra ,
gyöngyökkel erősítettem meg a sarkokat ,
és az alját kimerevítettem egy vatelines,
textil borítású kartonlappal, na nem mintha szüksége lett volna
a merevítésre ,de praktikussági szempontból a kivehető alj jobb...


..ez lett barika új élete ...:)

JÓ ALKOTÁST !
JÓ KÉSZÜLŐDÉST !




7355

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése