2012. december 8., szombat

VÁRAKOZÁS 07.

DEC. 07.péntek

A mai napon filc díszekről fogok szót ejteni ...:)

Egy fenyő formájú asztali díszt készítettem gomb és gyöngy díszekkel ,
egy hímzett girlanddal ,és egy fa csillaggal a tetején ,
a törzse pedig egy papírhenger ,az aljára ragasztott pamutszalaggal.


Egy egyszerű háromszög az alapja az alján lyukat hagyva a törzsnek,
elöl ráhímeztem egy girlandot és kagylógombokkal és gyöngyökkel díszítettem,
a hátára pedig egy selyemzsinórt tekertem ...

Ablakdísz nélkül sem maradhat a lakás ...


Természetes fehér nyírfaágra ,selyemzsinóron lógó filc díszek,
a 2 filc közé egy csipketerítő még ép részeiből varrtam ,
az áttört részeken gyönyörűen átsüt a nap,
ezzel csipkemintát varázsolva a falra ...

És egy mikulás virág mellé tűzhető virágdísz...


...hímzéssel, gyöngyökkel ,kagylógombbal...

JÓ ALKOTÁST !
JÓ KÉSZÜLŐDÉST !




7208

2 megjegyzés:

  1. Nagyon ügyes vagy és ízléses, csinos minden! Mondd, mikor szoktál főzni, mosni, hajtogatni vásárolni, meg ilyen hülyeségeket csinálni?:)))Vagy le sem fekszel?:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 8 óra munka ,8 óra házimunka+gyerek ,8 óra szórakozás :DDD a szórakozás résznél vannak ezek besuvasztva,az alvással együtt ,mert pihenés az nem nagyon jut :)))ez viszont pihentet :))

      Törlés