2012. február 6., hétfő

FELHÍVÁSRA.....

COLETTE online játékos alkotásra hívott minket a facebook-on ,
amiből persze én sem maradhattam ki.......:))
Ebben a szibériai hidegben egy kis melegséget és fényt kell hozni a mindennapokba,
és íme.........amivel én próbálom ezt megtenni :)


Van még babakészítgetős időszakomból megmaradt bordó zsenília fonalam ,
van csillogó arany napocska ,némi arany selyemfonal és készülhet a nyakék....


a leírás szerint egy papírgalacsint készítettem,cérnával kicsit megtömörítettem,
hogy valóban golyó formájú legyen.....


betekertem a zsenília fonallal, olyan lett mint egy fonalgombolyag....


egy kicsit rátenyereltem, lelapítottam hogy a napocska rásimuljon,
a tetején" láncot "az alján pedig rojtot hagytam...


az arany fonallal betekertem a rojt tövét ,
és a napocska sugarait meghosszabbítottam vele


és a kész mű.........:))

Egészen más stílus lett mint az ötletelő COLETTE mintadarabja.....
de hát ugyanazzal a technikával,saját stílusunkra formázhatunk tulajdonképpen bármit :))



3418

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése