2012. február 18., szombat

ÉKSZEREK

Akkor hát jöjjön a következő szett a kis gyűjteményemből ,
 ami tulajdonképpen elsőként született meg a kezeim alatt ,
egyfajta szárnypróbálgatás volt ez,
de bejött :) és így folytattam........

Egy nyaklánc ,kitűző,fülbevaló,és egy sál .................:)


Szeretem az ezüstös szürkét egy kevés fáradt rózsaszínnel ,
néhány évvel ezelőtt sokat hordtam ezeket a színeket ,
egy kígyósálat is kötöttem az ékszerekhez ,
egy ugyanolyan rózsaszín trikót pedig turiztam ,
 ami kicsit kivillanhat egy ezüstszürke rövid garbó alól ,
ezzel megtörve az ezüstös szoknya és garbó közti teret.....

egy velúr csizmám és egy kabátom is volt ezekkel a színekkel :)
de a sok használatban :) tönkrementek :(
sajnos...

....hát mára ennyit,
jövőhéten készítek képeket és jövök még :)


3606


2 megjegyzés: