2015. június 10., szerda

BÚCSÚ AZ OVITÓL


Az idén ballagtunk az oviból ,ősszel kezdődik az iskola ,
búcsúzóul az óvoda pedagógusainak készítettem egy egy szívmedált annak a fenyőfának a gyökeréből amit az udvarról vágtak ki egyik évben ,hogy egy nagy homokozót építsenek a helyére ,
a gyökerei szerte ágaztak ,ahol összeértek egymáshoz nőttek ,minden szelet egy tanulmány...

FENYŐGYÖKÉR


Külön foglalkozást tartott egy másik csoport óvónője ,minden csoportból a nagycsoportosoknak akiknek a környezet ismeret kötötte le az érdeklődését "zöld béka" néven ,mivel a gyerekek nagyon szerették ezeket a foglalkozásokat ,gondoltam kapjon ő is egy kitűzőt az egyik szeletből ,
ami nagyon hasonlít egy még a mamája pocakjában lévő babára...


FENYŐGYÖKÉR

Ezen felül még táncra is járt ez a drága gyermek az óvodában ,így a tánctanárnő is kapott egy szívecskét ,bár szerintem jövőre is fogunk járni a táncra ,de nem az oviban hanem a művelődési házban , ennek ellenére én nagyon hálás vagyok neki amiért a dózer mozgású gyermekemből kihozta amit csak lehetett kecsesség ügyben...

FENYŐGYÖKÉR





16223

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése