2012. november 11., vasárnap

A GIGANTIKUS DIÓ

A diófa igen hálás alapanyag ,
és mivel pár diófa kiszáradt  tavaly a kertünk mögötti földnyelven,
megmunkálandó faágakból nincs hiány.


A fás táskámra is ebből a fából készítettem gombokat ,
...egy előző bejegyzésben találhatsz róla képet...
aztán egy jó vastag ágtól szeleteltem pár szeletet,
ami gombnak ugyan óriási lenne...


...de gomb formájú kitűzőnek például tökéletes...


mivel jómagam is gigászi méretű vagyok,
szeretem a gigantikus ékszereket,kiegészítőket...


... kaptam is az alkalmon hogy medált készítsek 
az óriási faszeletekből ,100 cm-es láncon,
igazán feltűnő darabok ,és csak 30 g láncostól ...



...a következő próbálkozás egy szív forma kialakítása volt,
ami szintén igen mutatós ebből a fából,
medálként fog funkcionálni őkelme nemsokára...





6574


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése