2012. augusztus 21., kedd

A "VASAK"

Nagyon szeretem a kovácsolt vasat ,
ami a felújított régi bútoraimhoz pont passzol,
nemrég bemutattam egy kis mosakodó asztalkát ITT ,
és akkor ígértem egy beszámolót a többi kiegészítőről...


A leges legelső szerzeményem ez a falikar volt , úgy 15 éve :)
egy műgyertya állt benne ,
amiben egy műláng égőt csavart előző tulajdonosa.....
kiszedtem a vezetékeket és kifűrészeltem belőle a réz csövet ,
ami a műgyertyát és a foglalatot tartotta ,
és tettem bele egy viaszgyertyát :)


Ő pedig a falikar nagytesója ,csillár formátumban :))
akit egy barátnőm nagymamája lomtalanított ki,
de a barátnőm résen volt és megmentette nekem ,
 mert tudta , hogy ilyeneket gyűjtögetek....
szintén bezsinórozott állapotban került hozzám,őt is átalakítottam viaszgyertyásra :)


Ez a kis tálca egy talált tárgy , ütött kopott állapotban találtam,
szépen kiegyengettem a díszítéseket és lefestettem,
az üvegesnél pedig vágattam bele egy üveglapot .....


Aktív teázó és teáztató :) korszakomban a teaédesítőket tartottam rajta,
........... kandiscukor,barna cukor, sztívia , méz , szacharin .........
kis újrahasznosított kávés üvegekben, pont 6 fér rá :)
a teafüveket ,kávét pedig az egyel nagyobb méretű kávésüvegekben tartottam...


Egy eléggé sajátos fogasra tettem szert a minap az ócskapiacon,
a falhoz lehet rögzíteni ,az alján egy kis akasztó van ,
a felső része pedig úgy funkcionál mint egy vállfa .....


és amikor nem használom ,fel lehet hajtani, hogy ne legyen útban,
zseniális megoldás..... szerintem ,egyszerűen imádom :)))
ha nem is használnám fali dísznek sem utolsó....


Ezen a állványon sokáig gondolkodtam mi is lehet,
nap mint nap elmentem egy üzlet előtt ,
aminek a kirakatában kint voltegy ilyen szerkezet ,
és amikor az ócskapiacon megláttam azonnal megvettem,
de a bácsi aki árulta sem tudta mire való,
így bementem a kirakati példány gazdájához,
 hogy megtudjam mire is való az új szerzeményem :)))


KÍVÁNCSI VAGYOK TI TUDJÁTOK-E 
mire használták régen ezt a szerkezetet :)




5698



1 megjegyzés:

  1. Én esernyő tartóra tippelek, de lehet hogy messze járok az igazságtól!

    VálaszTörlés