2011. december 10., szombat

ANNO

Vőlt egy időszakom amikor agyagoztam is ,de gyorsan kiderült hogy ez nem az én műfajom ,
nagyon piszkos munka ,és az állandó kézmosás miatt nem igen haladtam .

Most hogy jönnek az ünnepek,előkerestem a betlehemes képeket, megint előkerült néhány agyagmunkám fotója ,felidézve bennem azokat az időket,
gondoltam felteszem őket.


Mária gyermekével 1.


és 2.


közelebbről



ezek a szürkék már kiégetve sem lettek...........:((
sajnos









hát ennyit az agyagos pályafutásomról.......
vagy talán még egy bejegyzésnyit megér a többi munkám amiről nem találtam fotókat ,
talán egyszer azokat is lefotózom és felteszem..:)


Ő  KEDVENC LOVAM...:)
megér egy önálló bejegyzést...garantálom...
holnap...:))


1768

2 megjegyzés:

  1. Hú! Az a kereszt nagyon tetszik!!!!
    Nem értek hozzá, ennyi idő után már nem is lehet kiégetni?
    Ja,és boldog volt :)))), köszönöm!
    Györgyi (kékektől)

    VálaszTörlés
  2. Elállt a szavam a gyönyörűségeidtől!!!!... Pont. Ennyi.

    VálaszTörlés