2011. június 6., hétfő

Variációk egy témára : virágos talentartó

 Túljutottam a tarot,a dévatarot bűvöletén ,és egy új irányt vett az életem...   a neve :    TALEN .
Szükségem volt egy tároló rendszerre amiben biztonságban tudhatom féltett kincseimet,hogy legyen egy biztos helye,és nem utolsó sorban tetszetős darab is ..:)
A megoldás éveket váratott magára, de amikor megláttam ezt az anyagot egyből tudtam eljött az én időm, és  életem szerves része megkaphatja hozzá méltó ruháját .
A kis tasak a táblák otthona lett, a nagyobb virágos pedig a könyveket és a füzetet, tollat tartja magában......és persze a kicsi táblás tasakot is.
Ennek nyomán jött létre a többi alkotás is ,ugyanaz az anyag de más forma, más funkció ,szeretem ezt az anyagot ,és........még van belőle..........:))
                                                                                   



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése