2011. március 23., szerda

Kitűző és csattartó HASZNÁLATBAN!!!


Tegnap kaptam egy visszajelzést,miszerint nem igazán tiszta a csattartóm  használatának módja.:)))
Jogos a sérelem,de sajnos hajlamos vagyok azt gondolni ,
 hogy amit én tudok azt tudja mindenki más is ..................:(
Orvosolom a kérdést, és ezentúl megpróbálom nem evidensnek venni,
hogy a képen látható alkotások funkciója egyértelmű,
és leírást készítek hozzájuk a lentiek szerint.
Persze ha csak egy funkció nélküli egyszerű lakásdísznek használná valaki....:))

Tehát..

A kerek rész szivaccsal lett bélelve így egy kitűzőt könnyen beleszúrhatunk,
természetesen csatokat is lehet rá csíptetni ,
azokat amiknek vastagabb felületen tudnak kapaszkodni.
A lelógó szalag pedig a vékonyabb anyagokon kapaszkodó csatok,
és csipeszek tárolórésze lehet, ahogy a mellékelt ábra is mutatja.

Remélem érthető.:)))  Segítenek a képek.:))






2 megjegyzés:

  1. Bocsáss meg Csilla, csak én vagyok ilyen nehéz értelmű!:((( Már látom és persze, hogy evidens...
    A lendületes blogkezdésért, a gyönyörű babáidért, egyebekért és a részletes magyarázatért - is - szeretettel küldöm ezt a köszönő, virtuális ölelést!:)
    http://eszterszappan.blogspot.com/2011/03/egy-jo-szo-jatek.html

    VálaszTörlés
  2. Nem baj Ildi , egyáltalán nem evidens.....
    ez a marketing része, hogy az ember leírást készít...
    csak én elblicceltem volna..:))
    de te nem hagytad:)))

    VálaszTörlés